ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ MUHTELİF ÜRÜNLER ALACAK

MUHTELİF DEFTER, FORM, DOSYA VE BASILI DOKÜMAN & MUHTELİF TEMİZLİK MALZEMESİ & MUHTELİF KIRTASİYE MALZEMESİ & YÜZEY DEZENFEKTANI & AMELİYAT BOHÇASI & DOĞUM BOHÇASI ALIMI

ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman & Muhtelif Temizlik Malzemesi & Muhtelif Kırtasiye Malzemesi & Yüzey Dezenfektanı & Ameliyat Bohçası & Doğum Bohçası Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2023/334104
1-İdarenin

a) Adı : ÇUBUK HALİL ŞIVGIN DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ
b) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi Ankara Bulvarı No.54 06760 ÇUBUK/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0312 837 8110 - 0312 838 2151
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı : Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman & Muhtelif Temizlik Malzemesi & Muhtelif Kırtasiye Malzemesi & Yüzey Dezenfektanı & Ameliyat Bohçası & Doğum Bohçası Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 37 (Otuzyedi) Kalem (6 Altı Kısım) Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman & Muhtelif Temizlik Malzemesi & Muhtelif Kırtasiye Malzemesi & Yüzey Dezenfektanı & Ameliyat Bohçası & Doğum Bohçası Alımı

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Çubuk - ANKARA (Cumhuriyet Mah. Ankara Bulv. No.54 Çubuk - ANKARA)
ç) Süresi/teslim tarihi : İdarenin talebi doğrultusunda aksi bir durum bildirilmedikçe ihale konusu mal/malzemelerin tamamı tek seferde teslim alınacaktır.
Ayrıca sipariş için tebliğatı yapılmayacak ve sipariş bildirimi yazılmayacaktır. Sözleşme imzalanması ile işe başlanacaktır.
Sözleşmenin imzalanması mal/malzeme teslimi için sipariş tebliğatı yerine de geçecektir.
11 Kalem - 2.Kısım ; Muhtelif Temizlik Mal/Malzemesi Alımı (12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21. ve 22. kalemler) & 3 Kalem - 3.Kısım ; Muhtelif Kırtasiye Mal/Malzemesi Alımı (23., 24. ve 25. kalemler) & 1 Kalem - 4.Kısım ; Hızlı Etkili Yüzey Dezenfektanı Alımı (26. kalem) Bahsi konu mal/malzemelerin tamamı sözleşme imzalama tarihi itibarı ile en geç 20 (Yirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
11 Kalem - 1..Kısım; Muhtelif Defter, Form, Dosya ve Basılı Doküman Alımı (1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. ve 11. kalemler) & 6 Kalem - 5.Kısım ; Ameliyat Bohçası (Örtü, Kompres, Mayo Torbası, Havlu ve Boks Gömleği) Alımı (27., 28., 29., 30., 31. ve 32. kalemler) & 5 Kalem - 6.Kısım ; Doğum Bohçası (Bohçalık Örtü, Kompres, Mayo Torbası, Kurulama Havlusu, Boks Gömleği) Alımı (33., 34., 35., 36. ve 37. kalemler) Bahsi konu mal/malzemelerin tamamı sözleşme imzalama tarihi itibarı ile en geç 40 (Kırk) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
Başhekimliğimiz yüklenicinin teslim edeceği ürünlerle ilgili olarak; teslim programın değişiklik yapma hakkına sahiptir. İhale kapsamında Son teslimat 30.09.2023 tarihini geçmeyecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren işe başlanacaktır.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 24.04.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesi Konferans Salonu Çubuk - ANKARA (Cumhuriyet Mah. Ankara Bulvarı No.54 Çubuk - ANKARA)4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
A. Teklif edilen ürünler için kısım veya kalem bazında teknik şartnamelere uygun olarak ihale sonrasında numune getirilmesi gerekmektedir.
B. Teklif edilen ürünler için istekli firmadan talep edildikten sonra verilen süre içerisinde hastanemiz Ayniyat Tüketim Depo Hizmetleri Birimine numune teslim formu ile orijinal ambalajında, üzerinde ihale sıra no, firma adı, markası, okunaklı silinmeyecek şekilde belirtilerek teslim edilecektir. Numunesini teslim etmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
C. İhale komisyonunca yapılan numune denemelerinde, komisyonunun kendi imkanları ile tespit etmesi mümkün olmayan teknik özelliklerin (kalınlık, içerik, malzeme özelliği v.b.) tespiti için İhale Komisyonu; Üretici veya İthalatçı veya İsteklilerce imzalı katalog, imzalı broşür, imzalı taahhütname vb. açıklayıcı bilgi veya belge veya dokümanlar talep edebilir.
Ç. Yukarıda yazılı açıklamalar doğrultusunda; İhale Komisyonu tarafından talep edilecek numune/ bilgi/ belge/ dokümanlar idarece belirlenecek sürelerde teslim edilir.
Kalem bazında istenilen numune/ bilgi/ belge/ dokümanlar verilen sürede teslim edilmediği anlaşıldığı takdirde teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#İlangovtr Basın no