Altındağ Belediyesi Su Tesisat Malzemeleri Satın Alacak
ALTINDAĞ BELEDİYESİ ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ
Belediyemiz sınırları içerisinde bulunan parkların ve sosyal tesislerin bakım ve onarımlarında kullanılmak üzere Su Tesisat Malzemeleri Alım İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2023/448381 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | ALTINDAĞ BELEDİYESİ ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | Altındağ Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Zübeyde Hanım Mahallesi Hipodrum Caddesi No:6/21 Başkent Millet Bahçesi İçerisi Altındağ / ANKARA ALTINDAĞ/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 3125070120 - |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Belediyemiz sınırları içerisinde bulunan parkların ve sosyal tesislerin bakım ve onarımlarında kullanılmak üzere Su Tesisat Malzemeleri Alım İşi |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 219 Kalem - Su Tesisat Malzemeleri alımı yapılacaktır. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Tüm malzemeler Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ambarına ve/veya idarenin belirteceği alana teslim edilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İşin süresi 120 (Yüzyirmi) Takvim Günü olup, İdare malzemeleri tek seferde isteyebileceği gibi peyder pey de talep edebilecektir. İdare; ihtiyacı kadar mal / malzemenin teslim edilmesini istemesi halinde en geç 10 gün içerisinde yüklenici firma tarafından Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ambarına veya idarenin belirteceği alanlara teslim edecektir. Talep edilen mal / malzemeler belirtilen süre içerisinde (10 gün) teslim edilmemesi halinde sözleşmesinde belirtilen nispette (Bindebir) günlük gecikme cezası uygulanacaktır. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanmış sayılacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 06.06.2023 - 14:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Zübeyde Hanım Mahallesi Hipodrum Caddesi No:6/21 Başkent Millet Bahçesi içerisi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Altındağ / ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#İlangovtr Basın no