İstanbul Yolu Metro İstasyonu’nda kiosk mağduriyeti: Yolcular ABB'ye seslendi
İstanbul Yolu Metro İstasyonu’nda kart dolum noktası olmaması, bakiyesi yetersiz yolcuları mağdur ediyor. Vatandaşlar, sorunun çözümü için ABB’ye çağrıda bulunuyor.
Ankara’da Koru-Törekent OSB metro hattında yer alan İstanbul Yolu Metro İstasyonu’nda yolcular önemli bir sorunla karşı karşıya. İstasyonda kart dolum kiosku ve gişe bulunmaması, ulaşım kartında bakiyesi yetersiz olan yolcuların mağduriyetine yol açıyor.
KART DOLUM NOKTASI ACİL İHTİYAÇ
Başkentkart bakiyesi yetersiz olan bazı yolcular, istasyonda dolum yapabilecek bir nokta olmadığı için metroya binmekte zorluk yaşıyor. Bu durum, özellikle acil işi olan veya durumu son anda fark eden yolcular için büyük bir sorun teşkil ediyor. İstasyonda görevli güvenlik personeli, mağduriyet yaşayan yolculara “Kredi veya banka kartı ile geçiş yapabilirsiniz. Eğer bu mümkün değilse şimdi geçin, bir sonraki binişinizde kartınızı iki kez okutun” diyerek geçici bir çözüm sunmaya çalışıyor ancak bu yöntem, uzun vadeli bir çözüm olmaktan uzak.
Vatandaşlar, İstanbul Yolu Metro İstasyonu’nda bir an önce kart dolum kiosku ya da gişe kurulmasını talep ediyor. Sorunun çözülmesi adına Ankara Büyükşehir Belediyesine çağrıda bulunan yolcular, yetkililerin bu eksikliği hızlıca gidermesini istiyor.