Başkent’in enerji alt yapısı güçlendiriliyor

Başkent EDAŞ, 2024 yılının ilk 9 ayında, Ankara'nın elektrik altyapısını güçlendirmek ve kesintisiz enerji sağlamak amacıyla yoğun bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını sürdürdü.

Başkent EDAŞ, enerji altyapısını güçlendirmek amacıyla, Ankara'da hizmet verdiği 21 bin 735 trafo ve 67 bin 671 kilometre uzunluğundaki hat üzerinde kapsamlı bakım ve yenileme çalışmaları yaptı. Bu çalışmalarla, sürdürülebilir ve kaliteli enerji dağıtımı sağlanarak, coğrafi ve mevsimsel zorlukların olumsuz etkileri minimize edilmeye çalışıldı.

2024 yılının ilk 9 ayında, 8 bin 298 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayan Başkent EDAŞ, ayrıca 316 pano, 74 trafo ve 749 dağıtım merkezinin bakımını gerçekleştirerek altyapıyı güçlendirdi. Şirket, bu dönemde 4 bin 418 kilometre hat bakımını da tamamlayarak, enerji kesintilerini önlemeyi ve daha verimli bir dağıtım sağlamayı hedefledi.

Bakan Bayraktar: Türkiye'nin elektrik ihtiyacı artık tamamıyla yenilenebilir enerjiyle karşılanıyor

YENİ YATIRIMLAR VE İLERİYE YÖNELİK PROJELER

Başkent EDAŞ, 2024 yılı için belirlediği yatırım hedeflerine başarılı bir şekilde ulaşarak, hizmet verdiği 3 milyondan fazla müşterisine daha kaliteli ve kesintisiz enerji sunmayı amaçladı. Bu kapsamda, 722 kilometre yeni kablo döşendi, 2 bin 805 yeni aydınlatma armatürü monte edildi ve 393 yeni elektrik panosu ile 129 yeni trafo merkezi kuruldu.

TÜİK duyurdu: Sanayi sektörü nihai enerji tüketimi toplam 1 milyon 706 bin 480 terajul oldu

Gereksiz enerji tüketimi, dünyanın ekolojik dengesini bozdu!

DİJİTAL DÖNÜŞÜM HIZLA İLERLİYOR

Başkent EDAŞ, dijital dönüşüm sürecine büyük önem veriyor. Enerjisa Dağıtım Şirketleri olarak, bilgi sistemlerini ve iş uygulamalarını güçlendirecek pek çok dijital projeye imza atıldı. Bu projeler arasında, Şebeke Yönetim Sistemi, Filo Bildirim Portalı, CBS ile Enerji Müsaadesi Verilmesi ve EPDK Deprem & Doğal Afet Projesi gibi önemli uygulamalar bulunuyor. Bu dijital projelerle, verimlilik artışı ve daha etkili bir hizmet sunumu hedefleniyor.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ÖNEM VERİLİYOR

Başkent EDAŞ, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için dijital dönüşümünü hızlandırarak, 7/24 hizmet veren platformlar oluşturdu. Müşteriler, baskentedas.com.tr, Web ChatVolt, Başkent 186 Mobil Uygulaması, WhatsApp İhbar Hattı (0(312) 186 00 00) ve 186 Çağrı Merkezi gibi kanallar aracılığıyla her türlü soru, talep ve sorunlarını iletebiliyor. Ayrıca, sosyal medya hesapları üzerinden de müşterilerin talepleri hızlı bir şekilde karşılanıyor.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber